Regulamin sklepu

  • I. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów na odległość za pośrednictwem sieci Internet, w tym składania, realizacji zamówień, a także reklamacji i zwrotu nabytego produktu.
    Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem: www.deeropole.pl jest Adela Lepsy prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą:
    Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o.
    z siedzibą w Opolu
    ul. Owocowa 1
    NIP: 754 30 57 663
    REGON: 161433429
    wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej.
  2. Sklep firmowy deeropole.pl w Opolu przy ul. Owocowej 1 czynny jest: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, w soboty czynny w godzinach od 10:00 do 13:00, adres poczty elektronicznej: centrum@deeropole.pl . Wszystkie produkty oferowane w sklepie deeropole.pl są fabrycznie nowe (wyjątkiem, podkreślone w opisie produkty używane) , wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu, chyba że, w opisie produktu zawarta jest wyraźna informacja, iż jest on używany. Przedmiotem świadczenia o którym mowa w niniejszym regulaminie jest sprzedaż produktów określonych na stronie internetowej: www.deeropole.pl w elektronicznej formie porozumiewania się pomiędzy stronami.

 

  • II. Zasady zamawiania i realizacji zamówień
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony www.deeropole.pl lub telefonicznie pod numerem +48 77 540 22 21
  2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego. Realizacja zamówień następuje w ciągu 48 godzin od momentu ich przyjęcia lub w momencie skompletowania wszystkich zamówionych produktów.
  3. Klientami deeropole.pl mogą być osoby, które ukończyły 13 lat (K. C. Art. 11-24). Jeżeli ten warunek nie jest przestrzegany, umowa jest niewiążąca. W przypadku zakupu wiatrówki, gazów pieprzowych lub noży, kupujący musi być osobą pełnoletnią.
  4. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do Koszyka produktów z oferty deeropole.pl oraz wypełnienie “Formularza zamówienia” zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu.
  5. Wkrótce po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuję drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki/odbioru). W razie braku otrzymania takiej informacji, Klient powinien skontaktować się z deeropole.pl drogą telefoniczną lub mailową na adres sklep@deeropole.pl.
  6. Płatności za zamówione produkty można dokonać za pobraniem przy odbiorze towaru, przelewy24, przelewem na konto deeropole.pl. Formy płatności opisane są na stronie formy płatności i wysyłki
  7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
  • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze w chwili otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia;
  • w przypadku płatności przelewem w chwili wpłynięcia środków pieniężnych na rachunek Sprzedawcy;
  • w przypadku płatności poprzez serwis przelewy24 w chwili otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia dokonanej płatności.
  1. Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia.
  2. W przypadku zamówień wysyłanych poza granice Polski, akceptujemy jedynie płatność poprzez przelewy24 lub przelew na konto.
  3. W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, nie zostanie uregulowana płatność, deeropole.pl zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.
  4. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu, Klient informowany jest o stanie zamówienia. Może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Kupującego, sklep zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia.
  5. W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, deeropole.pl informuje Konsumenta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji lub z całego zamówienia, deeropole.pl zwraca przedpłatę na podane przez Konsumenta konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zwrotu pieniędzy.
  6. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży, deeropole.pl zastrzega sobie prawo korekty i wysłania niepełnego zamówienia bądź anulowania zamówienia.
  7. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do rąk osoby zamawiającej, składa się czas realizacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
  8. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej deeropole.pl, są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i jest wyrażona w złotych polskich.
  9. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Fakturę VAT wystawiamy na indywidualne życzenie osoby zamawiającej.
  10. Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź e-mailowo pod adresem sklep@deeropole.pl, do momentu zmiany statusu zamówienia na “W realizacji”.

 

  • III. Wysyłka i zapłata
  1. Towary zamówione w sklepie internetowym www.deeropole.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

W przypadku wysyłki za pośrednictwem kuriera DPD – czas dostawy to 1-2 dni robocze do większości miejsc w Polsce (do małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami 2-3 dni robocze), w przypadku braku (wyprzedaniu) towaru przesyłka wyjątkowo może potrwać do 5 dni roboczych.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską, a także za uszkodzenia przesyłki powstałe na skutek działania firm dostarczających paczki. Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru, w obecności pracownika firmy kurierskiej, niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie e-mailem na sklep@deeropole.pl lub zadzwonić pod numerem +48 77 540 22 21.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

  1. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi:

19,00 zł – kurier DPD – przy dokonaniu przedpłaty na konto bankowe (do 30kg)
25,00 zł – kurier DPD – przy płatności za pobraniem (do 30kg)
200,00 zł – kurier DPD – wysyłka paletowa, powyżej 30kg, np. szafa na broń

Koszty dostawy zagranicznej zależą od kraju dostawy oraz od łącznej wagi zamówionych towarów.

  1. W dniu wysyłki zamówienia Klient jest informowany o tym fakcie na adres poczty podawanego przy rejestracji.
  2.  Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w deeropole.pl produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze.Więcej informacji znajduje się w zakładce “Wysyłka i płatności”.

 

  • IV. Zwrot towaru i wymiany
  1. Zgodnie z ustawą z 24 czerwca 2014 “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Konsument, może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru kupionego w sklepie deeropole.pl bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym towarem, Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych.
  3. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem, dokumentami i pisemnym oświadczeniem o rezygnacji z zakupu na poniższy adres:

Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o.
ul. Owocowa 1
45-237 Opole

Wzór formularzu odstąpienia od umowy znajduje się poniżej.

  1. W przypadku zwrotu lub wymiany, w zamówieniu opłaconym przelewem z konta zagranicznego pieniądze są zwracane na konto wskazane przez klienta lub na to, z jakiego wyszedł przelew. Jednakże w przypadku przelewu zwrotnego deeropole.pl zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztem wykonania przelewu.
  2. Koszty przesyłki wymienianego towaru pokrywa klient w obie strony. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt deeropole.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia drogą mailową bądź telefoniczną.
  3. Koszty przesyłek, w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez sklep deeropole.pl, pokrywa deeropole.pl. W przypadku stwierdzenia pomyłki deeropole.pl zwróci Klientowi koszt wysyłki do deeropole.pl, w kwocie wynikającej z kwoty na liście przewozowym.
  4. Towar, którego zwrot/wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, niezawierający rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
  5. W przypadku odstąpienia klienta od umowy zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na podany przez klienta rachunek bankowy lub w inny sposób wskazany przez klienta. Zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Należy wypełnić poniższy formularz i wysyłać go ze zwracanymi rzeczami na adres:

Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o.
ul. Owocowa 1
45-237 Opole
tel.: +48 77 540 22 21
centrum@deeropole.pl 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Ja ………………………………………………… niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy

………………………………………………………………………………………….

Numer zamówienia: ………………………………………………………………..

Data zawarcia umowy: ……………………………………………………………..

Data odbioru: ………………………………………………………………………..

Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………..

Adres: …………………………………………………………………………………

Data: …………………………………………………………………………………..

Numer rachunku bankowego:

……………………………………………………………………………………………………………….

  • V. Reklamacje
  1. Sklep internetowy deeropole.pl rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego (art. 556-5764, Dz.U z 18.05.1964r Nr 16 poz. 93 ze zm), oraz ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
  2. Deeropole.pl odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.
  3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca zobowiązuję się rozpatrzyć wniosek kupującego do 14 dni roboczych.
  4. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 3 oznacza, że deeropole.pl ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez klienta, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
  5. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  6. W celu złożenia reklamacji dotyczącej zakupionego produktu i usprawnienia procesu reklamacji kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem centrum@deeropole.pl, lub w formie pisemnej na poniższy adres:

Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o.
ul. Owocowa 1, 45-237 Opole

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
  • Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

 

VI. Prawa autorskie

  1. Wszelkie majątkowe prawa autorskie do zdjęć oraz wszystkich tekstów znajdujących się na stronie sklepu internetowego deeropole.pl należą do sklepu. Z chwilą nabycia produktu, majątkowe prawa autorskie do zdjęć, tekstów nie przechodzą na klienta.
  2. Wykorzystanie materiałów, w tym zdjęć i tekstów zawartych na stronie internetowej www.deeropole.pl bez zgody ich autora czy posiadacza majątkowych praw autorskich, dla jakichkolwiek celów innych niż związanych z produktami deeropole.pl, stanowi naruszenie prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskaniem korzyści materialnych.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
  • Realizacji umowy
  • Wysłania zamówienia
  • Wystawienia faktury VAT lub paragonu imiennego
  1. Jeśli klient wyrazi zgodę, jego dane osobowe mogą być wykorzystane dla celów informowania go o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep deeropole.pl.
  2. Każdy klient po zarejestrowaniu się ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, zmiany poprzez formularz w Profilu użytkownika, a także usunięcia z bazy danych po zgłoszeniu chęci usunięcia na e-mail: sklep@deeropole.pl. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
  • Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
  • Rozporządzenie z dnia 29.04.2004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024)
  1. Klienci mogą przeglądać stronę internetową deeropole.pl bez uprzedniej Rejestracji oraz podawania danych osobowych.

VIII . Warunki sprzedaży broni, na której posiadanie nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na broń

  1. Na podstawie przepisów prawa regulujących działalność gospodarczą w zakresie obrotu bronią, tj.:
  •  Art. 31 ust.1 Ustawy z dnia 22 czerwca 2011 r. (Dz. U. z dnia 29 czerwca 2001 r. wraz z późn. zm.) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym oraz
  •  § 13 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 22 sierpnia 2012 r. w sprawie sposobu ewidencjonowania wytworzonych materiałów wybuchowych, broni, amunicji, wyrobów o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz broni oznakowanej

Każdy Klient dokonujący zakupu broni w serwisie deeropole.pl, na której posiadanie nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia, zobowiązany jest do przesłania na adres: centrum@deeropole.pl  zeskanowanego dowodu osobistego, w oparciu o który serwis deeropole.pl będzie mógł zweryfikować pełnoletność osoby kupującej, oraz spełnić obowiązki ewidencyjne, a  tym samym potwierdzić legalność dokonanej transakcji sprzedaży.

2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez deeropole.pl wyłącznie w celu realizacji obowiązków nałożonych przepisami prawa, w tym także realizacji złożonego zamówienia oraz wystawienia faktury lub rachunku. Klient ma prawo wykonywać w stosunku do danych osobowych uprawnienia wynikające z art. 32 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. ) w zakresie w jakim, powyższe uprawnienia nie stoją w sprzeczności z wykonywaniem przez serwis deeropole.pl (administratora danych osobowych) oraz uprawnione organy obowiązków nałożonych przepisami prawa z zakresu sposobu ewidencjonowania danych osobowych dotyczących obrotu bronią, na posiadanie której przepisy prawa nie nakładają obowiązku uzyskania pozwolenia na broń.

3. Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, jego dane osobowe mogą być wykorzystane dla celów informowania go o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep deeropole.pl.

4. W związku z powyższym, serwis deeropole.pl, jako administrator danych osobowych Klientów informuje, iż w trosce o bezpieczeństwo każdego z Klientów serwisu, powierzone dane osobowe Klienta są danymi poufnymi i nie mogą być ujawniane osobom trzecim. Dane te będą  przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

  • Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.),
  • Rozporządzenie z dnia 29.04.2004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024)

 

  • IX. Pozostałe ustalenia
  1. Deeropole.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
  2. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem, stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
  3. Różnice w wyglądzie towarów sprzedawanych w sklepie internetowym firmy Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o. wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego (kolor towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
  4. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym deeropole.pl oznacza pełną akceptację niniejszego regulaminu.
  5. Towar koncesjonowany jest dostępny wyłącznie przy odbiorze osobistym.
  6. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i wysłanie go do administratorów sklepu. Użytkownikiem Klientem może zostać osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia po uzyskaniu zgody rodziców lub opiekunów prawnych oraz osoba prawna. Nie kontrolujemy ani nie weryfikujemy danych identyfikacyjnych użytkownika zawartych w formularzu rejestracyjnym. Firma Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za podanie danych identyfikacyjnych niezgodnych ze stanem faktycznym. Wysłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego przez użytkownika oznacza jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim informacji przez firmę Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o. w zakresie realizacji zamówień oraz celach marketingowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. nr 133, poz.883).
  7. Informacje o oferowanych produktach są w pełni opisane odrębnie do każdego produktu.

Wysyłka i płatności 

Za pobraniem – zapłacisz przy odbiorze paczki kurierowi przez wskazany adres w serwisie.

Szybkie przelewy „Przelewy24” – to wygodna, bezpieczna forma płatności w Internecie kartą kredytową Visa, MasterCard, American Express, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron; oraz szybkim przelewem z większości polskich banków. Wybierając opcje płatności poprzez Przelewy24 potwierdzasz oraz zgadzasz się na warunki, regulamin i politykę reklamacyjną serwisu Przelewy24 dostępną pod adresem https://www.przelewy24.pl/regulamin

Przelew zwykły – polega na zleceniu przelewu w Twoim banku lub urzędzie pocztowym na podany w e-mailu numer rachunku w wysokości wartości zamówienia. Podanie w tytule numeru zamówienia (wygenerowany przez serwis) znacznie ułatwi nam szybkie rozpoznanie przelewu bądź imienia i nazwiska.

Numer konta bankowego:

Centrum Myśliwskie DEER Sp. z o.o.
ul. Owocowa 1
45-237 Opole

Bank Santander Bank Polska:
56 1090 2170 0000 0001 2046 7795

Koszt wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD wynosi:

  • 19,00 zł – kurier DPD – przy dokonaniu przedpłaty na konto bankowe (do 30kg)
  • 25,00 zł – kurier DPD – przy płatności za pobraniem (do 30kg)
  • 200,00 zł – kurier DPD – wysyłka paletowa, powyżej 30kg, np. szafa na broń

Formy dostawy i czas realizacji

Towary zamówione w sklepie internetowym www.deeropolr.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem kuriera DPD. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do rąk osoby zamawiającej, składa się czas realizacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

Termin otrzymania przesyłki czas realizacji zamówienia w deeropole.pl + czas dostawy 

Nr rachunku na który należy dokonać wpłat Bank Santander Bank Polska: 56 1090 2170 0000 0001 2046 7795

Paczki pakujemy tak szybko, jak to tylko możliwe, abyś jak najszybciej otrzymał upragnione produkty. Średni czas dostawy to 1-2 dni robocze do większości miejsc w Polsce (do małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami 2-3 dni robocze).